Suriyelilere yardımcı olmak kötü bir şey mi?

Ben öğrenciyim. Lisedeyken annem babam ingilizce kurslarına yazdırdı. Ingilizcem çok iyidir zaten senenin 1 ayı illaki yurt dışında geçiyor. Ben de 2 senedir suriyelilerin olduğu bir kursta suriyelilere ingilizce dersi veriyorum. Çoğu gariban olduğu için de para almadım öğrencilerde sadece çalıştığım kurs merkezi bana 1500 lira veriyordu o da yol masrafına anca yetiyor yani. Boş boş oturacağıma gidip yardımcı olayım demiştim. Ama çok dislandim ya sırf bunu yaptım diye ciddi diyorum. Tam şu anda da 1 tane kadınla kavga edip hakaret işittim neden yani? Ben istediğini yapmakta özgür değil miyim?

Suriyelilere yardımcı olmak kötü bir şey mi?
Cevapla