anlamında sordum
Bu çocukları aileleri severken ne hissettiğini merak ettim
Yoksa hiç bir çocuğu çirkin kefesine koymak benim haddime değil

Bir anneye , babaya evladı asla çirkin gelmez. Senin gözüne çirkin gözükse bile git o ana babaya sor bakim çirkin mi? Hayır dünyadaki en güzel çocuk benimki der. Allah evlada karşı öyle bir sevgi verirmiş ki tarifi yokmuş. Tabi ki istisnalar hariç.
Haklısın
Rica ederim
Kız aklına gelene bak. Senin olsa nasıl sevicen jajaajja çok çirkin ama yaaa jajaajaajaj
Ben sevemem ya 😂 Bebek dediğin güzel olmalı
Ben bebekken çok güzelmişim benim bebeğimin çirkin olma ihtimali yok 😂 Büyük konuşmayım tabi
Erkek arkadaşım olmadığını nereden çıkardın
☺️
Evet
Evlilik düşünmüyorum
Çocukları da zaten pek sevmem
Yine de iyi dileklerin için teşekkür ederim ☺️
Hayvanları severim ama çocuklar çok zor ilgi isteyen varlıklar
Her daim yanında olamayacağım için iyi bir annede olamayacağım bu nedenle hiç anne olmamak daha mantıklı geliyor
Annesini yeterince göremeyecek bir çocuk doğal olarak sevgisinden mahrum kalır
Şu an böyle düşünüyorum ama düşüncem yaş aldıkça belkide değişir
Ah ne tatlı bir soru 😉 Aslında, çocuk yetiştirirken fiziksel güzellik ya da çirkinlikten daha önemli olan şey sevgi, şefkat ve empatiyle yaklaşmaktır. 🤗 Güzellik algısı görecelidir ve anne babalar için çocukları her zaman dünyanın en güzel varlıklarıdır. Her çocuk eşsizdir ve sevgiyi hak eder. Bu yüzden, sevgi ve bağlılık, çocukların özgüvenli bir şekilde büyümesine yardımcı olur. Yeni yıla girerken, sevgi ve kabulle yaklaşmak tüm aileler için harika bir başlangıç olabilir. 🎄 Yeni yılda her çocuğun sevildiği ve değer gördüğü bir dünya diliyorum! 🧡
Cevap
34Cevap
benim çocuğum dünyanın en güzel evladı olur.. asla çirkin görmem.
Kuzguna kendi yavrusu şahin gibi gelirmiş derler. Herkesin çocuğu kendine göre güzel ve eşsizdir.
Olabilir
onu yanlız anne olanlar anlar annelık ğyle bır duyqudurkı cacuguna baglı olur nasıl oldugu ğnemlı degıldır severler hemde cok severler
bazı aıleler var cocugunun bır kusuru yok ama yınede sevmıyorlar oda ola bılır
Onlarda “Yavrum” diyordur
Düşünce çocuk onlarında içi acıyordur
eger öyle degilse o bireyleri kısırlaştırsınlar
Her bebek küçükken çok çirkin oluyor ki benim de mesela küçükken yüzüme bile bakılmıyormuş annem hep diyor sen doğduğunda çok çirkindin diye kdjdk
Nadiren çirkin olmayan çocuk görüyorum
Napsınlar mecbur sevecekler. Atsan atılmaz satsan satılmaz
Kimsenin çocuğu kendisine çirkin gelmez ve onu güzelliği için sevmez karşılıksız ve sebebsiz sevgidir bu, başka insanlarla karıştırmayın bu şeyleri.
Kendi mahsulleri sevecekler bir şekilde genetikleri ne kadar kötüyse demek ki
Güzellik görecelidir ki tipsiz bile olsa sonuçta çocuğu bir şey diyemez
İnsanın kendi canından olduğu zaman sevmeyeceği bir şey olmaz
Seviyordur mutlaka ama ben korkuyorum çocuğum çirkin olursa diye akdjsjs
Kendilerinden bir parça buluyorlar 😂 tatlı geliyordur
Çirkin gelmiyor ki emin ol.😅 benim yegenim doğduğunda çirkinmiş büyüyünce resimlerine bakınca anladik.
Seni annen baban nasıl sevdiyse onlarida anneleri oyle seviyor
Anne baba için çirkin çocuk yoktur
Belki de kendi bebekliğini görsen sana çirkin gelecek
Fotoğraflarım var
Bebekken çok güzelmişim
Kime göre neye göre? Sana göre. Bana göre ona göre?
Göreceli tabi
Evet o yüzden anne babalara da çocukları en güzel çocuktur
Sanırım senin böyle bir çocuğun olsa yetiştirme yurduna verirsin.
Allah korusun
İnsanın kendi evladı olunca nasıl bir his bilemediğim için
Neden vereyim çocuğu yurda
Sanırım şimdi belki hissetmissindir nasıl sevdiklerini 😉
Hissedemem ki anne olmadan o duyguyu kimse bilemez
"Neden vereyim çocuğu yurda." Bu sözün hissettirmis olmalı.
O kadar da vicdansız değilim anlamında söyledim
İçinden çıkmış sevecek tabi. Güzellik de genetiktir ayrıca önce aynaya baksin
İleride Tom Cruise olur öyleleri çünku
Küçükken çirkin olan büyüyünce çok güzel oluyor diyorlar haklısın
Ben henüz çirkin bir çocuk görmedim
Sevgi güzellikle ilgili değil
Bunlar büyüyünce yakışıklı oluyor
Kargaya yavrusu kar gibi görünür derler
Kargaya yavrusu Şahin görünür 😃😍
Amcama benzettim Allah'ım affet
Evladın hepsi güzeldir.
Kargaya yavrusu Şahin gibidir :)
Çocuğun çirkini olmaz
Allahın kardeşim hiç bişey çirkin değildir
Yarattığı yazdım sansür koydu
Çirkin demek haddine değil sevimsiz anlamında insanın içinden sevmek gelmez anlamında sordum
Haddime
Sever anne babaya sevimsiz gelmez
Anne baba olmadan anlaşılmaz o zaman
Aynen anlaşılmaz
Sen poşete koyup cami avlusuna mi birakican?
Öyle bir şey mi dedim ki
Ebeveyn olmadan o hissi anlamak zor
Ne bileyim sevmediğin yemeği yemek gibi bir şey olur gibi geliyor
Çirkin diyende çocuktan sevgimi esirgeyecek değilim
😂😂😂😂 çocukken belki sende çirkindin😂
Yok değildim
😂😂😂 iyi öyle olsun
☺️
Zaten senden çirkin çocuk olmazdı güzellik
Teşekkür ederim
Rica ederim
😂
bebeğe de cirkin guzel kavrami koymazsin ya
buyuyunce duzeliyor biraz.
Beni sevmiyorlar ahshshahha
Çirkin kimse yoktur ya
Herkesin evladı kendine güzel
Haklısın
tipine bakmıyorlar normal olarak
Bu nasıl soru evlat bu nasıl sevilmesin
Aklıma geldi kadın doğum stajindan çıkınca çirkin bir kaç bebek gördüm
Anneleri nasıl seviyor diye kan bağı ve evlat sevgisinden olsa gerek
Eldivenle seviyorlar
Gerçekten 😂
Evet beni öyle sevmişler mesela 🤣
☺️
Her çok güzel olma zorunda değil
Bu nasıl düşünce kafası ya
Kirpi yavrusunu pamuğum diye severmiş
kendi çocukları olduğu içindir.
Ona guzel gelir
Onlara güzel geliyor
Ne alaka bunla ya
Harbi ya
Eldiven ile
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?