Sizce öyle söylemekle hata mı yapmışım, ayrıca çocuğun yaptığı şey doğru mu?

Üniversitede okuyorum. Okuduğum okulun genel bir WhatsApp grubu var ve orada ara ara sadece gırgırına " Bugün Dünya Çay Günü'ymüş, hepinizin Dünya Çay Günü kutlu olsun, " Bugün Dünya Türk Kahvesi Günü'ymüş, hepinizin Dünya Türk Kahvesi Günü kutlu olsun " gibisinden paylaşımlar yapıyorum. Ayrıca asıl hayalim Türk Dili ve Edebiyatı okuyup yazar - şair olmaktı, ama ailemin zoruyla okumayı hiç istemediğim bir bölüm tercih ettim ve sonrasında ise azami süremi doldurup okuldan atıldım. Geçen sene ise sırf istediğim gibi bir üniversite öğrenimi hayatı yaşamadığım için tekrardan üniversiteye başladım. Ayrıca yazım kurallarına vs. de çok dikkat ediyorum ve okulun WhatsApp grubunda sadece şakasına, yapılan yazım yanlışlarını düzeltiyorum. Dün sabah okulun WhatsApp grubuna " Günaydın, bugün Dünya Çay Günü'ymüş. Hepinizin Dünya Çay Günü kutlu olsun :) " yazdım. Sonra bir çocuk " Dayı bu paylaşımların artık sıktı " dedi ve sonra durduk yerde tartışma çıkardı, yaşıma vurgu yapıp 25 yaşında olmama rağmen hâlâ bir işimin olmadığını söyleyip beni aşağılamaya çalıştı. Ben de " Benim bu sene son senem, gelecek sene okulu bitirsem de bitirmesem de okulu bırakacağım. Ailem bana iş kuracak. Siz de vize, final sınavlarına çalışmaya devam edin. " diyerek onları aşağılamaya çalıştım. Sonra gruptaki diğer kişiler de bana kırıldı, kibirli biri olduğumu söylediler ve o çocuk da benim İnstagram hesabıma girip takip ettiğim giyilmiş çorap satan bir kızın İnstagram profilini paylaşıp "Ömer abimizin paraları nereye harcadığı belli oldu " dedi ve neredeyse grupta adımı sap. Ğa çıkardı. Oysaki ben hiç kimseye rahatsızlık vermek istemeyen, çok duyarlı biriyim.
Sizce öyle söylemekle hata mı yapmışım, ayrıca çocuğun yaptığı şey doğru mu?
Cevapla