İslamcılar neden yılbaşı ağacına bu kadar kuduruyorlar?

Velev ki hristiyan adeti olsun. Kendileriyle alakasız insanların bu adeti uygulaması neden bu kadar rahatsız ediyor?

Ortada bi tapınma falan da yok. Üstelik ağaç süsleme, hayat ağacı gibi miyolojik konseptler Hristyianlıktan çok önce de vardı. Sğmerlerden beri bu coğrafyaya yayılmış bir gelenektir. Piyasada daha İslâm falan yoktu yani.

Demek ki İslamcılar, insanların özgürlüklerini kabul etmiyor. Peki çağdaş kabunlarda insanların özgürlüklerini engellemek, saşdırmak suç değil mi?

Biraz aydınlatın bemi bu konuda

İslamcılar neden yılbaşı ağacına bu kadar kuduruyorlar?
Cevapla