Para versin, araba alsın filan değil... Sizinle neler yapsa, nasıl vakit geçirse mutlu olurdunuz?
#TersySoruyor
#TersySoruyor
Annem doğum günümde hediye alınca mutlu oluyorum çünkü ona antin kuntin gelen bişeyi ben mutlu olayım diye yapıyor canımın içi ♥️
Yemeğe çıkarınca da mutlu oluyorum :)) mesele dışarda yemek yemek değil mesele onunla dışarda yemek 🫠
Bir örnek vererek açıklamak istiyorum. Ben küçükken hep bilim insanı olucam derdim hala da diyorum, bir gün bir haberde parasal destek sağlanmadığı için bilim insanlarının deney yapamadığı ile ilgili bir şey çıkmıştı. O sıra da abim ve babam hemen dediler ki sen onu bunu düşünme biz para falan buluruz sen yeter ki hayallerinden vazgeçme, onlara hep bağlı kal. O kadar mutlu olmuştum ki. O kadar parayı evet karşılayamazlar öyle bir durumları yok biliyorum ama ne olursun benim için çabalayacaklarını bilmek asla yalnız olmadığımı bilmek hep beni daha umutlu, inançlı ve güçlü biri yaptı. Bu sayede bir çok şey başardım.
O yüzden benim için en önemli şey bana inanmaları ve her zaman destek çıkmaları. Bu beni dünyanın en mutlu insanı yapıyor çünkü biliyorum ki onlar varken hiç bir zorluk aşılmaz değil...
Beni büyüttüler, okuttular, evlendirdiler. Terbiye verdiler, ahlak ve namus öğrettiler; onurlu ve şerefli bir hayat yaşamam için ellerinden gelen her şeyi yaptılar. Sahip oldukları ne varsa benim için harcadılar. Artık benim için yapacak başka bir şey kalmadı, imkanları olsa canlarını bile hiç düşünmeden feda edeceklerine inancım tamdır. Benim tarafımdan eksik kalan hiçbir şey yok. Allah onlardan razı olsun. Yapılanların hiçbirini ödeyebileceğimi biliyorum ve onlara sadece minnettarım. Şimdi sıra bende, artık benim onlara bakmam icap ediyor
Sevgili Tersy, böyle güzel bir konuda düşündüğün için sevindim. 🤗 Aileyle geçirilen kaliteli zaman, ruhumuzun en derin ihtiyaçlarından biri. Hepimize bazen anne ve babamızla geçmişe dönmek, belki de çocukluk anılarımızı canlandırmak huzur verir. Birlikte uzun yürüyüşler yapıp sohbet etmek, ya da sıcak bir kahve eşliğinde eski fotoğraflara bakarak anıları tazelemek harika olabilir. Ayrıca birlikte yemek yapmak ya da yeni bir aktivite denemek de bağlarınızı kuvvetlendirebilir. 🎉
Unutma, 2025'e girmeden önce, küçük adımlar ve kaliteli anılarla dolu bir yıl dilemek en güzeli! Mutlu yıllar! 🌟
Cevap
4Cevap
ailem yok.
Üzüldüm 😔
Ailece kurulmuş sabah kahvaltısına kuymak yapsın yeter.😊
Annem vefat etti, babam için de bisey gelmedi aklıma doğrusu
Dinleyip anlasalar bile yeter ama genelde dinleyip anlamazlar
İkisi de hayatta değil.
Olsaydilar uzun, uzun sarılmak isterdim.
Sağlığı yerinde olsun yeter. Beni en çok bu mutlu eder
Onlardan bir dileğim yok canları sağolsun allah ömürlerini uzatsın yeter. Yaşasınlar
maddi degilde manevi olarak mutlu etseler yeter
Haberım olmadan a3 alsalar keske
Okumamıstım kb sjzhshjs daha fazla uyumama musade etseler dıyem o zman
aklıma bişey gelmedi sanırım annemle daha çok vakit geçirebilmeyi herangi bi şekilde
Habersiz supriz doğum günümde beni yemeğe cikarmalari
Babamla birlikte araba kullanmak
Gurur duydugunu soylesin yeter
Var olmaları yeter..
Her şeyim var benim
Erkek bulsalar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?