Güncellemeler
1 yıl
Adamla konuştum neymiş bu civarda artık bu 20 binlerde kiraya veriyorlarmış falan karisida öğretmenimmis kendisi Urfa'da yaşıyor yeni ev almış onun da taksitlerin odemeliymis
Devlet artk kaldırdı tamam ama enflasyon ve maaşları biliyor Allah fırsatçılarında belasını versin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
oran 60.45 aralık ayında 13 binden zam yapınca 20 bin 858 falan yapıyor her şey normal
Tamam abim seninde kaç evin var kiraya vermek için acaba mk fırsatçı diyorum
bak etik mi dersen değil ama adamın hakkı mı? evet
Hak olarak bakarsak zaten işin içinden çıkamayız
ortam b. okk
Ev sahibin yasal olan zamı yapmıs zaten hiçbir şey yapamazsın ya paşa paşa oturursun ya da başka eve gidersin
Kaç kiracın var😀
Ya sg mkorspusu ben yasal degl mi dedim fırsatçılık bu
@Pashaa_42 kiracımın olup olmadığı seni ilgilendirmiyor ben kirada yaşıyorum ona rağmen ev sahibim ne kadar yaptıtsa ona göre ödüyorum sonuçta onun kirasıyla geçiniyor yapacak bişey yok baskalarının evi sizin tapunuza girmiyor
@Pashaa_42 konuşuyor işte böyle psutlara
terbiyesiz az bile yapmış sana ev sahibin
Ev dahibi gibi konuştun net
Aynen pust sg senin maasn her kirayı odeyebilecek bir miktarda olabilir başkası iicn fikir üretme
Bide fırsatçı diyor ne yapcaktı bedavaya mı oturtturcaktı benim 15 bin olan kiram 25 bin oldu senin kadar aglamadım
@Pashaa_42 ev sahibi olsam olmasam ne fark eder? Sonuçta kiracıyım ev benim değil cöreklenmiyorum başkasının evine çivi bile cakmadım geçici olduğumu biliyorum ona göre davranıyorum işine bak lütfen
Bu küfürlerini de kaydettim seni şikayet edeceğim hiç merak etme =)
Et et abla gizliden soruyor bide korkak mal
Sen görürsün kim korkak kim değil
Benimde var kıracım 2 tane 20 lik yerde 5 e oturuyor mahkemeliyiz sen ne güzel kiracısın gel konuşalım
Tehdit etme kimseyi
@Pashaa_42 şu an hakarete ugruyorum ve tehdit etme kimseyi diyosun sen iyi misin? Ayrıca istediğine mahkeme aç bende hakaret davası açtım hala da devam ediyor merak etme çok güzel ugrasırım istersem
Amiiin
Sen yasal olanı yap geç
Ne gibi
Yasal kira artış miktarı nezaman bitiyor sözleşmen
%60 devlet kaldırdı artk
Hangi ay bitittorsa o ay açıklanan takamı yapacaksın okadar
Aynen öyle
maalesef
Ama ahiretinize faydalı öyle düşünün