Ev sahibimiz 13 bin olan kirayı 20 bine çıkardı birden ve 1 yıllık kiraciyim bunu yapması ne kadar etik?

Devlet artk kaldırdı tamam ama enflasyon ve maaşları biliyor Allah fırsatçılarında belasını versin

Güncellemeler
1 yıl
Adamla konuştum neymiş bu civarda artık bu 20 binlerde kiraya veriyorlarmış falan karisida öğretmenimmis kendisi Urfa'da yaşıyor yeni ev almış onun da taksitlerin odemeliymis
Ev sahibimiz 13 bin olan kirayı 20 bine çıkardı birden ve 1 yıllık kiraciyim bunu yapması ne kadar etik?
Cevapla