Geçen gün bir arkadaşımla tartışıyoruz…Biraz birikmişi var onun da benim de yüksek faizli bankadan faiz alıyoruz…Ama ben faiz haram diye aşırı hayır işlerine yöneldim resmen paranın fazili kısmıyla hayır yapıyorum…Sorunsa şu…Arkadaşım bana faizin bu devirde haram olmadığını her şeyin ateş pahası yükselip o faizi bile solladığını günaha giriyorum diye çok kasmamam gerektiğini söylüyor…Eğer diyor sen bundan menfaat elde edersen günah olurdu ama Lakin otomobillerin 4 senede 20 katı fiyata çıktığı bir enflasyonda faiz haram değildir adı hala faiz ama içeriği artık paranın edilmemesi dedi, siz ne diyorsunuz?
Güncellemeler
1 yıl
Paranın iç edilmemesi demek istedim içini yazmamışım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer