40 yaşın üzerinde olan bekar KS kadınları ve erkekleri, evlenmediğinize pişman mısınız?

Bende evlenmemeyi düşünüyorum da sizin pişman olup olmadığınizi merak ettim
40 yaşın üzerinde olan bekar KS kadınları ve erkekleri, evlenmediğinize pişman mısınız?
Cevapla