Dışarıdayım diye neden dövülmek zorundayım?

Hastaneye geldim ama ailem kızıyor gelmeme bende mecbur yalan söylemek zorunda kaldım yoksa dışarı çıkmamı istemiyorlar.2 saat sonra anca evde olurum test yaptirmam gerek abim arayıp hemen yanımda kim var sorguluyor eve gel sen dayak hakettin seni dövmek gerek ya bi sey uapmadım 1 saat önce evden çiktım zaten. Dışarı çıkınca noluyor. Çok korkuyorum sinirden ağlıyorum. Kağıt imzaladım test yapmadan direkt eve mi gitsem çünkü 1 saat içinde gel dövecem diyor napacam
Dışarıdayım diye neden dövülmek zorundayım?
Cevapla