İnsanlara beni dövmek neden bu kadar kolay geliyor?

Boyum 1.58. Kilom 50. Çoğu kişi bana "yüzün çocuk gibi. 15- 16 yaşında gibisin" der. Yaşım 27. "13 yaşında görünüyorsun" diyenler bile oldu.

Biri bana haksızlık yapsa, cevap versem anında beni dövmeye kalkar... Ve döver.

Üniversitede meydan dayağı yedim. Haraca kesmek istediler, evimde bedava yaşamak istediler, bize lokantada yemek ısmarla dediler. Kabul etmedim. Meydan dayağı atıp işkence yaparak evime girdiler, bütün sınıf alkışladı.

Bunu benden başkasına yapamazlar. Neden ben?

Güncellemeler
+1 yıl
Acaba boyum kısa ve yüzüm çocuksu olduğu için mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Acaba yaşım büyük fakat yüzüm ve vücudum küçük olduğu için onlara komik mi geliyorum? Zaten ilkokul çocuğu diye isim taktılar üniversitede
İnsanlara beni dövmek neden bu kadar kolay geliyor?
Cevapla