Emir verilince hakaret olarak algılıyorum, aşırı sinirleniyorum, her ortamda bu yüzden kavga ediyorum, herkes benim gibi değil mi?

Sen de insansın ben de insanım hayırdı kendi işini bana emir veriyorsun haksız mıyım
Emir verilince hakaret olarak algılıyorum, aşırı sinirleniyorum, her ortamda bu yüzden kavga ediyorum, herkes benim gibi değil mi?
Cevapla