Biri beni eleştirince onunla bağını koparmak istiyorum nerdeyse bu normal mi ya da kavga edince her şey bitmiş gibi geliyor?

Biri beni eleştirince onunla bağını koparmak istiyorum nerdeyse bu normal mi ya da kavga edince her şey bitmiş gibi geliyor?
Cevapla