Çok alıngan biriyim. En ufak bir hakarete bile tahammül edemiyorum?

Arkadaşlar ben çok alıngan biriyim. Bir arkadaşımın çay ocağı var işi çıkmıştı bana 2 saat çay ocağına bakmamı söylemişti. Yaşlı bir adam çay istedi. Ondan önce başkaları çay istemişti önce onlarınkini götürdüm yaşlı adam ''Hani benim çay nerde yaa'' deyince o yaşlı adama başladım saydırmaya. ''Ulan şerefsiz kaç kolum var benim diye saydırdım'' Çünkü ben hayatta ezilmem ezilemem. Mutlaka yağ gibi üste çıkmalıyım. Emir almayı sevmem. Bana patronum azıcık nasihat verse bile sinirlerim hatta işi bile bırakırım. Bu iyi bir şey mi? Sizde alıngan mısınız?
Çok alıngan biriyim. En ufak bir hakarete bile tahammül edemiyorum?
Cevapla