Çok saygısızım ve kendimi bi halt sanıyorum bunu nasıl aşabilirim?

Lisede hep öğretmenlerle kavga ettim bağıra çağıra aileme bana laf söyleme hakkı vermiyorum her şeye alınıyorum hiç bir büyüğe saygım yok biri bana bişey deyince rezil olmuş aşağılık hissediyorum ağzıma gelen küfürü hakareti büyük küçük demeden saydırıyorum ve çok rahatsızım bu durumdan ☹️
Çok saygısızım ve kendimi bi halt sanıyorum bunu nasıl aşabilirim?
Cevapla