Erken yaşta ayrı eve çıkmak?

Bugün benden birkaç yaş büyük bir oğlan durdurdu beni, sohbet ettik biraz bir reklam işiyle uğraşıyormuş, çalıştığı şirketi gösterdi ve contract imzalatmak için de yalnız yaşayıp yaşamadığımı, eve çıkıp çıkmadığımı sordu yeni reşit olduğumu duyunca. Hayır dedim şaşırdı. Düşünüyor musun dedi hayır şu anlık değil dedim daha da şaşırdı ne haltsa. Gören de her reşit tak diye yeni eve çıkıyor sanacak

Başka eski bir arkadaş da bana sürekli bunu sorup duruyordu bir aralar. Çocuk bildiğin sebep sunuyordu bana çık diye.

Birçok arkadaşim da belki çıkarım ailem izin veriyor diye duyduklarından beri benden heyecanlı herkes.

Bazen çıksam mı diyorum ama eğitimi bitirip işimi elime almadan önce aile evinden ayrılıp ev halkını özlemek istemiyorum… Aynı zamanda da kendi evime çıkıp sorumluluklarımı elime almak da istiyorum. Zor bir karar benim için

ne yapmalıyım dersiniz? Tecrübeliler var mı?

Erken yaşta ayrı eve çıkmak?
Cevapla