Kendisi başarısız bir öğrenciydi iyi bir bölümde okumadı. Biraz fazla kıskanç benim derslerim iyiken annemler bana iyi davranıyordu. Onunda morali bozuluyordu. Sürekli aramı bozmaya çalıştı ailem ile.
Neyse bende iyi bir bölüm kazanmak istiyorum ama 2. Mezuna kaldım depresyon psikolojik sebeperleden falan ötürü. Neyse şu sıralarda iyi bölüm okumaya bile korkuyorum. Morali bozulup haset edecek diye. Bende birinin mutsuzluğu üzerine bir hayat kurmanın doğru olacağını düşünmüyorum ne yapmalı. Ya o kadar ml biriki kardeşine nazar değdirmeye çalışıyor. Niye böyle ya 😓😓
Neyse bende iyi bir bölüm kazanmak istiyorum ama 2. Mezuna kaldım depresyon psikolojik sebeperleden falan ötürü. Neyse şu sıralarda iyi bölüm okumaya bile korkuyorum. Morali bozulup haset edecek diye. Bende birinin mutsuzluğu üzerine bir hayat kurmanın doğru olacağını düşünmüyorum ne yapmalı. Ya o kadar ml biriki kardeşine nazar değdirmeye çalışıyor. Niye böyle ya 😓😓
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer