Ablam üzülür diye okuyamıyorum ne yapacam?

Kendisi başarısız bir öğrenciydi iyi bir bölümde okumadı. Biraz fazla kıskanç benim derslerim iyiken annemler bana iyi davranıyordu. Onunda morali bozuluyordu. Sürekli aramı bozmaya çalıştı ailem ile.
Neyse bende iyi bir bölüm kazanmak istiyorum ama 2. Mezuna kaldım depresyon psikolojik sebeperleden falan ötürü. Neyse şu sıralarda iyi bölüm okumaya bile korkuyorum. Morali bozulup haset edecek diye. Bende birinin mutsuzluğu üzerine bir hayat kurmanın doğru olacağını düşünmüyorum ne yapmalı. Ya o kadar ml biriki kardeşine nazar değdirmeye çalışıyor. Niye böyle ya 😓😓
Ablam üzülür diye okuyamıyorum ne yapacam?
Cevapla