Aileme doğum günüm olduğunu söylemeli miyim?

Sanırım unuttular. Hala kimse bir şey demedi kutlamadi pasta hediye falan istemiyorum sadece bı iyi ki doğdun deseler bile yeter ama hala demediler. Ben hatirlatsam mi
Aileme doğum günüm olduğunu söylemeli miyim?
Cevapla