Arkadaşlarımın doğum günümü kutlamasını istiyorum ama doğum günümü söylemeye utanıyorum?

ben arkadaşlarımla dışarda küçük bir pastayla bile olsa dışarda kutlamak istiyorum ama ayıp olur diye kimseye söylemiyorum bugün benim doğum günüm desem hah iste belki bir şeyler bekliyor veya kutlamayıp umursamazlar diye korkuyorum. kimse bilmiyor doğum günümü
Arkadaşlarımın doğum günümü kutlamasını istiyorum ama doğum günümü söylemeye utanıyorum?
Cevapla