Toplum içinde öpüşen çiftler hakkında ne düşünüyorsunuz?

Ben doğru bulmuyorum

Dün okulun önünde kidurak da öpüşen bir çift gördüm

Gidin evinizde yapın insanların gözünün önünde bu kadar neden iğrenç davranışlar yapıyorlar anlam veremiyorum

Küçücük çocuklar o okula gidiyor böyle sapkın hareketleri toplum içinde yaparak neyi hedefliyorlar

Ben kimsenin ilişkisine karışımıyorum ama toplum için de yapılması beni sinirlendiriyor

Toplum içinde öpüşen çiftler hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla