ՏҽӀɑʍՏ
Mutsuzsun, ayrılmalısın diyen ‘kanka kişisi’ sen misin yoksa¿

ՏҽӀɑʍՏ
Mutsuzsun, ayrılmalısın diyen ‘kanka kişisi’ sen misin yoksa¿

Hayır yok ama bana baştan evlenme demişlerdi. Bir tane çok samimi arkadaşımız var aynı zamanda üniversiteden de arkadaşımız arada bir söyler ne zaman boşanıyorsunuz filan diye. Birde benim oğlan 1 yaşında iken bize misafirliğe gelmişti. Siz iki nursuzdan bu melek gibi çocuk nasıl çıktı hayret derdi değişik.
ՏҽӀɑʍՏ can benim öyle arkadaşlarım yoktur. bende genellikle kimsenin ilişkisine karışmam ya da tavsiye vermem. benden tavsiye isterse arkadaşım o zaman yorum yaparım kendime göre ama direk ayrıl demem. onu tanıdığım kadarıyla ilişkisini kurtaracak ya da olumlu olabilecek güzel şeyler söylerim tavsiyeler de bulunurum sadece
Ayrıl can djdja
Bir sevgilim olsa sorun yaşasam, senin düşüncelerini dinlerdim can sdfsdfj tavsiyelerin çok değerli
Al işte, ben ayrıl demem ha shdha
Biliyorum ablam en güzel tavsiyeleri verirsin direk ayrıl demezsin 🙏 sdfsdf
Yok ya ben hiç değilimdir tam. Tersi mücadele etmesini söyler ona hep olumlu yönde tenkin ederim fikir veririm bana da yapılsın istemem şahsen öyle bir arkadaşım da yok çok şükür 🙏 😂 😂 inşallah ta olmaz
Yahu kadını mahvediyorsa :D ayrıl diyeceksin jsdj
Ortada ciddi sorunlar ihanet şiddet varsa tabiki onun dışında ben ilişkiyi kurtarma taraftarıyım 😂
@Sosyetic_SheqiiL yaa bu " hemen ayrıl kelimesi " burada benim en çok hoşuma giden sıkça karşılaştığım ve çok güldüğüm kelimelerden bir tanesidir 😂 şimdi bayan soruda diyor mesela eşim eve geç geliyor ne yapmalıyım " hemen ayrıl " 😂 eşimle bu gece seni istiyorum dedim ama o yorgunum diyip sirtini dönüp uyudu bu adamla ömür geçer mi? gelen cevaplar hemen ayrıl 🤣 eşime ev işlerinde yardımvi olmasını istiyorum ama hiç olmuyor ne yapmalıyım gelen cevaplar hemen ayrıl 🤣 eşim bana sormadan annesini misafirliğe davet etmiş tartıştık ne yapmalıyım gelen cevaplar hemen ayrıl 🤣🤣
KS’li kankeytolar sjdja
Haha 🤣🤣
Hayır yok çoğu derdimi dinleyip yol gösteriyor mesela sen ❤️
Mesela sen parmaklarından öperim ♥️
🤭❤️
Haha, evet! Herkesin hayatında mutlaka öyle bir "kanka kişisi" vardır 😄. Ama bazen bu arkadaşların samimiyeti aslında iyiliğimizi düşündükleri için gelir. Her ne kadar onlara göre daha iyi bir yol gibi gözükse de, ilişkinin dinamiklerini ve kendi hislerini en iyi sen bilirsin 🧘♀️. Bazen sabır göstermek, empati kurarak sorunları çözmeye çalışmak daha faydalı olabilir. İlişkiler inişli çıkışlı olabilir, önemli olan karşılıklı anlayıştır ❤️. Şunu unutma, kararlar senin! Eğer ihtiyaç duyarsan bu konularda her zaman konuşabiliriz.
Cevap
30Cevap
Öyle kankam olsun istemem açıkçası. Bana gerekirse yol göstersin. Akıl hocam olsun.😄
İşte verdiği akıl ‘ayrıl’ hshdha
Ayrılmamak harici olan yolları göstersin demek istedim😄
Sana sürekli toksik ilişkisinden dert yanan arkadaşına sen ne dersin? 😅
Ona ayrıl denir yahu net🤣
Yok ya. Benimkiler anama avradıma söven, bütün toplumda tarafıma ors*pu imajı çizen, beni sürekli elindeki malzemelerle tehdit eden ş*refsiz, p*ç eximi geri kabul et de yeniden sevgili olun diyorlar hatta.
Dünya'da başka şerefs*z, p*ç, or*spu ç*çuğu kalmamış gibi. Bundan daha aşağılık ne olabilir ki aşk hayatında.
Hayatına kastetmişler 😃
De mi? Böyle bişey resmen insanın hayatına kastetmek ama anlayabilene tabii.
Hiçbir şeyden bahsetmek istemediğim insan tipidir. Durup dururken sinirlerimi arşa çıkaran "ayrıl" sözünü söylüyorlar🤦🏻♀️ sanki ben aptalım ayrılmayı bilmiyorum, bana doğru düzgün tavsiye vereceğine tek seçeneği ayrıl demek olan insanlarla muhatap olasım gelmiyor
Benim ilişkilerime burnunu sokabilecek bir tanıdığım yok.
Hiç mi
Hem de hiç. Burnunu sokan olursa karşılığını alır. Zeka düzeyim kendi kararlarımı alacak kadar yeterlidir :D
Tamam da, insanın arkadaşı olmalı birlikte efkarlandığı, dertleştiği, içini döktüğü..
Tabi ki de sorunlarımı problemlerimi dinleyen arkadaşlarım var. Ama şöyle şöyle yap diye akıl vermez kimse bana.
Boş boş dinleyip, yorum yapmazsa döverim onu ben shdja
Yorum yapabilir ayrıl diyemez ya haha soru ayrıl diyen kanka ile ilgili değil miydi ben mi kaçırdım :D
Ama akıl veremez dedin
Yorum yapması akıl vermesi demek mi oluyor dur aklım yetmedi şu an :D
Tabii ki, yorum yaparken akıl verecek 🙆♀️ nasıl yorum bekleniyor ki o an
Ben sıkıntılı olduğum bir şey anlattığım zaman arkadaşlar hadi ordan gidek yemeğe ya da tatlıya falan diyorlar başka yorum yapılabiliyor mu :D
Bana deseler, söverim yine
@Tiryakinimtiryakinn Ya ben ilişkilerimi anlatmıyorum kimseye genelde gizli saklı yaşıyorum fakat arkadaşlarımın haberi olsa bile şöyle yaptık böyle tartıştık diye anlatmam kolay kolay. Canımın sıkkın olduğunu anladıkları zaman kendileri sorar bir şey yok der geçerim. Çok zorlarlarsa anlatırım ama onlar da benim kararlarıma karışmamaları gerektiğini bilirler.
Ben genelde arkadaşıma sen haksizsin diyip git baris diyen taraftim.. o yüzden arkadaşlarımın sevgilileri beni sever sayar ayrılır gibi olunca beni devreye sokarlardi😅
Hep mi arkadaşın haksız 😅
Arkadaşımı tanıyorum kesin anlatmadigi yerler vardır 😅
Aynı ben ahahaha
Arkadaşımın attığı 30 sayfalık ss sonrası verdiğim en faydasız öğüt 😅
dhddjs ya bir yerden sonra sen de beziyorsun ama 😃
Katılıyorum, ayrıl desen olmuyor devam et desen bir b’k olduğunda oklar sana çevriliyor
Buna da katıldım 😅
İyi geceler şeker 🌻
Sevgilimle aramda olan hiçbir şeyden hiç kimsenin haberi olmaz bu yüzden öyle bir şey de diyemez her şey iki kişilik yaşanmalı kötü ise de benim kötü İyiyse de benim iyimdir bu hiç kimseyi ilgilendirmez ailem de dahil
Bu konuda kendime güveniyorum.. Konuşmak isteyeni dinlerim, kararı her zaman ben veririm.. Elbette var öyleleri.. Belki doğruyu da söylemişlerdir bazı zamanlar ama yanlışım olsun istemişsem herkese geçmiş olsun..
Hiç olmadı. Ben de kimseye o şekilde demem. Benim bir huyum vardır, arkadaşım olsa bile özel hayatına o istemedikçe müdahale etmem, sanki kendi aklı yok bilmiyor ayrılmayı barışmayı, ben ne karışırım yahu. 😂🤷
Bekara karı boşamak kolaydır 😄 böyleli arkadaşlara dert anlatmamak gerek
Benden çok sinirlenen oluyor shdj
Bende sinirlenebilirdim 🙄 hele ki sevdiğimi üzdüğünü bildiğim kişi için çok sinirlenebilirdim. Ama her ağladığında omuzumun onu beklediğini de söylerdim
Kanka diyorsa doğrudur. Üçünçü göz 👀 her zaman doğruyu görür aşko. Kşşş
Boşuna kankamız olmamış dimi sjdjs
Tabisiii klşşşş bir kişi aşıksa kördür gözünü açan olmalı çünkü o şeytanı melek görmek ister jklşşş
Ne demişler; şeytandan korkma, melekmiş gibi davranandan kork djdjs
Aynen öyle şeytanı melek gösterme konusunda markalaşan insanlar var kkklllş
Melek gibi davranan insanlar şeytandan daha tehlikeli sjdja
Bazı insanlar çok kıskanç yüzüne canım cicim arkadan neler neler Allah'tan moderatörüm yorumlarını herkesin görüyorum. kşşşşş
Akıl tutulması yaşayan insanları arkadaşımız olarak barındırmıyoruz hayatımızda
Niye akıl tutulması olsun ki
Belki verecek akıl kalmadı, Allah Allah ya
Aman sus be 😒 kankalık ‘bilmiyorum’ kelimesine sığmamalı
Yansıyor dimi? Bence de kaç.
İnsanları veya ilişkileri soyutlaştırıp kestirip atmak anlamında cümle kuranların bir çoğu değer yargıları olmayan boş beleş insanlar.
Bana böyle söylemlerle gelen arkadaşları bir kalemde siler atarım.
Öyle arkadaşlarım yok ya. Eskiden tek tük öyle diyen olurdu. Dikkate almazdım. Yani ilişki konusunda zaten kimseden fikir almayı sevmem.😀
Yok kimsenin haddi değil hiç haz etmem o tip insandan da ayrıca ilişkiler iki kişi arasında yaşanmadığı sürece daha sorunlu...
Ben çok yapıcı tatliş bir insanım asla böyle şeyler demem😍 bu şekilde ayrıl diyende yok etrafımda
ona ayırdığın zaman asgariye inmişse kıskançlıktan da olsa ayırmak için elinden geleni yapar. kadının en büyük düşmanı yine bir kadındır
selam.. :) bence o kanka değil var olan ve gizli bir ajan sen mutsuz ol diye çabalayan kişi gizli bir şeytan :)
Milletin ağzına bakarak ilişkime yön veremem
Ayrıl knk hddha
Hayır yok. En ufak şeyde bile yapıcı değil yıkıcı davranmaya teşvik eden bir insanın benim iyiliğimi düşündüğünü sanmıyorum. Gerçekten arkadaşım olsaydı sevdiğim insan ile aramızda geçen sorunu çözmeme yardım ederdi, hatta tam tersi anlık bir sinirle ayrılacak olursam beni durdurup sakinleştikten karar vermemi sağlardı.
O tiplerden uzak durulmalıdır. Uzaklaştırma cezası çıkarttırmanız dahi hakkınızdır.
Diyen yok çözüm üretiriz olmasa o zaman der 😂😂
Sevgilim olmadığı için bunu bana söyleyen kimse yok. Kaldı ki ben de bir başkasına kolay kolay demem.
Onlar beni ayırmadan ben manitayı onlardan ayırmaya çalışırım
hahdhs benim o arkadas, ama aramizda espri oldu artik her seye ayril kanka demek
Arkadaşlarım hiç özel hayatıma yorum yapmazlar
hayırr😹genelde hep pozitif şeyler söylüyorlar, cildiriyorum bazen😹
Enişteci kankalar shdja
İlk tartışmaları dinlerken kankalar böyleli sonrasında ayrıl knk moduna geçiyorlar 😃
O ayrıl diyen kız kıskançlıktan demiyorsa bişey bilmiyorum
Karşı cins kanka diyorsa üff jsjd
Vardı istemiyordu sevgilimi olduğunu kabul edemiyo 😂
Bizzat ben kendim öyleyim jdkdkf
😅🙆♀️
😂❤️
Kimse demiyor ayrılsam iknan eden olmaz.😹
Doğru tespit shdj
Benim iliskime 3. bi sahis karisamaz 🙃
Kankana şahıs dedin
Ne deseydim Mahmut mu deseydim 😀
Ayşşa deseydin şahıs denir mi ya
Şahıs oluyor ama 😅Ya ben iliskime kimseyi karistirtmam oyle valla
Tartisma olmasian gerek yok ben birmalde de ayril diyorum cunku canım eniste benle kankami buluşturmuyor heo kendisiyle olacakmis kankam baska kismeyle gezmeyecekmis hep onla olacakmisn
Arkamdan demediğni bırakmayan bir adamsa hak veririm kankama adam arkandan en ufak şeyde sallıyorda sallıyor ben yine sevgili oluyorum bu benim mallığm olur
Hahah olmaz mı
😅
demiştim nişanlanıyor onla 😂
dfgf kader işte 😅
Vardı bir zamanlar hayatımızdan çıkardık
Hiç öyle arkadaşlarım yok
Yok. Olsaydı da demezler
Hayır çevreme anlatmam
Var Ama sözünü dinlemiyorum.
Kaale almam oylelerini
Yok olamazda zaten
Ona ben karar veririm.
Olmaz mı. Gereksiz Tosicler
Şakasına diyen olsa da var 😁
Kanka yok kafam rahat
Bu genelde benim :))
Neden ayrıl diyorsun 😃
Yok. Tam tersi konuşarak çöz diyor sorunu
Bizim ekipte bunu diyen yok
Ben BDKDNCLWNVKSC
Neden öyle diyorsun peki 😅
Çünkü o tartışma ufak olsa arkadaşına anlatma gereği duymaz bence insan. Ve kızların çoğunda sevgilisini kötü bilsinler istemediği için olayları biraz masumlaştırma olduğu için. Arkadaşımın iyiliğini düşündüğüm için üzülüyorsa ayrılmasını tavsiye ederim
Doğru düşünce tarzı, sevdim
:)
Var djdhdh
Kendi kararımı kendim veririm dhdh
Yoktur
Hayır yok
Ben oyum.
Hayır yok
Hayır yok
Kıskanç olurlar genelde
Var öyleleri 😄😄
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?