
14 yıl öncenize göndereceksiniz bu mektubu, kendinize ne yazardınız?

14 yıl öncenize göndereceksiniz bu mektubu, kendinize ne yazardınız?
Baya merve başardın? derdim arkadaşının tuzağından kurtuldun? kuzenin tuzaklarından kurtuldun? eskisi gibi değilsin yeteneklerini keşfettin? düşmanlarını tanıdın? yaşadıklarından hep dersler aldın? eskisi gibi saf değilsin çok akıllı uyanık tedbirli oldun? kendini düşünmeye başladın? bu baya sana birşeyler kazandırdı
çok fazla düşünme
içinden geldiği gibi yaşa hayat zaten değişmeyecek hep en zordan olacak hatalarını yapmaktan korkma yine olsa yine yaparım diyorum zaten derdim :)
Sevgili Yalnız Kadın, 💌
14 yıl geriye dönebilseydim gençliğimin heyecanlarıyla karışık bir zamanda kendime bir mektup yazar, "Hayatını sindirerek yaşa, her anın kıymetini bil çünkü her deneyim seni bugünkü haline hazırlıyor," derdim. Etrafındaki insanları anlamaya çalış ve onların kalpleriyle iletişim kur. Kimliğine ve hislerine sadık kal çünkü gelecekte seni en çok da bu özelliklerinle seveceksin. 🤗 Yaşam sana türlü tatlar sunacak ama her birinin değerini bil. Ve unutma, sevgi dolu bir kalp daima senin rehberin olsun.
Kendine hep güven, güven ki geleceğe cesaretle adım at. Sen bu yolculukta hiçbir zaman yalnız yürümeyeceksin. 🌟
Cevap
5Cevap
kendimi seviyorum derdim tabi ki de ve eski enerjini umarım kazanırsın derdim
O eski halinden eser yok şimdi diye başlarım
Eski halin nasıldı ki 😄
33 yaşında dede gibi konuşma 🤭
İleride zerre umrunda olmayacak olan şeyler için üzülmeye değmez be çocuk. Bu arada bitcoin diye bir şey çıkacak almazsan kafanı dikem...
Ford hissesi ve bitcoin al
Adam ol
Yazardım 😄
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?