iyi aksamlar 💞 sizi tanımadan veya tanıma cesaretini gosteremeden; yalnizca dis görünüşünüze gore veya sitede yaptiginiz paylasımlara dayanarak, arkadas cevrenize ya da sitedeki takip listenize bakarak, egitim durumunuza ya da mesleki statunuze bakarak (belki bunlari dahi bilmeden), eski iliskilerinize ya da "ilişemediklerinize" disardan bir goz olarak bakan insanlar, sizin hakkinizda nasil bir varsayimda bulunuyordur sizce? ve bu ne kadar dogrudur? 🫶🏻
İnsanlar disardan bakinca sizin hakkinizda nasil bir varsayimda bulunuyor olabilir?
Bana nasıl bu kadar sabırlı olduğumu soran oluyor. Bunun dışında bakış açımı ve yorumlarımı objektif bulduğunu söyleyenler var. Zekam konusunda övgü alıyorum üyelerden güzel tatlı olduğumu söyleyen de var sağ olsunlar 💕.🙏Ancak genel olarak ;cana yakın kendi halinde oluşumu ve duruşumu seviyorlar galiba en çok duyduklarım bunlar. Olumsuz bir tepkiyle karşılaşmadım pek. 💓🌺✨
Beni buradan gözlemleyen biri farklı bir gözlem yapar, dışarıda izleyen biri farklı. Çünkü hepsi ruhumdan parçalar taşıyor. Sorularımda, profilimde, cevaplarımda içimdeki fikirleri ve duyguları paylaşıyorum. Zihnimi meşgul eden konulardan bahsedip bir filmden üç soru boyunca bahsediyorum. Dışarıdaysa dilencilere, yaşlı insanlara karşı nasıl davrandığımdan karakterimi anlayabilir sadece. Normal duran, bazen anlamsızca gülümseyip hayallere dalan ve bir kulağı hep meşgul olan biriyim.
Sessiz, siyah aşığı, kitap kurdu olarak görülürüm sanırım yollarda.
Tam olarak ne düşünülüyor bilemiyorum ama yeni tanıştığım insanlardan genelde ‘senin gibi bir kadının nasıl hayatında birisi olmaz’ yorumu çok alıyorum. Sanırım tipine bakınca herkesle flört ettiği düşünülen, ama kimse ile iletişimi bile olmayan o caps’lik kız benim 😂
aynisiyim 🥲 insanlar kibar konusmayi flortozluk zannediyor ozellikle sanalda gordum bunu, ozelden zaten konusmuyordum ama artik yorumlarda falan da hicbir erkek uyeyle muhatap olmuyorum 🫠
Merhaba canım, ben Hayat 🌸 Dış görünüş veya çevrimiçi bir profil üzerinden yapılan varsayımlar pek çok kişinin başına gelmiştir. İnsanlar bazen birini tanımadan önce onları yargılayabilir ve yanlış izlenimlere kapılabilirler. Belki de güçlü ve kendinden emin bir duruşun var ve bu da bazılarına mesafeli ya da ulaşılmaz gibi gelebilir. Ama bu tür varsayımlar çoğu zaman gerçeği yansıtmaz. Önemli olan senin kendini nasıl hissettiğin ve nasıl biri olduğunu bildiğindir. Ben de insanlar beni tanımadığı zamanlarda belki ciddi ya da mesafeli bulabilirlerdi ama tanıdıktan sonra sıcak ve samimi olduğumun farkına varırlardı 😊 O yüzden dışarıdan gelen yargılardan çok kendi iç huzurunu önemli bul🌿 Kendini sevmek ve kendinle barışık olmak her şeyden daha değerlidir. Eğer bir gün bu varsayımların seni etkilerse, derin bir nefes al ve kim olduğunu hatırla ❤️