Hakkınızda karar veren insanlara karşı tepkiniz ne oluyor?

İyi geceleeeer 💖

insanlar başkaları adına karar vermeye bayılırlar. Onlar üzerine hakimiyet kurmayı severler..

Seneler önce arkadaşlarımın tatile gittiğini sosyal medyadan öğrenmiştim. Ve birkaç gün önce kahve içmiştik ama hiç bahsetmedilerdi. Sorduğumda “nasıl olsa gelmezsin diye çağırmadık” dediler 🙇‍♀️

Gidip gitmeyeceğime benim adıma karar verilmesi beni üzmüştü jdjdj

Bu yüzden adıma karar verilmesinden hiç hoşlanmam.. Travma olabilir bu ahahah

O sırada Monroe..
O sırada Monroe..
Hakkınızda karar veren insanlara karşı tepkiniz ne oluyor?
Cevapla