mutlu pazar ogleden sonralar 🥰 size mitolojik bir hikaye anlatacagim. kassandra, gelecegi gorebilen bir rahibe olmak ister. bununla ilgili apollon'la anlasma yaparlar, apollon, kassandra'nin onunla birlikte olmasi karsiliginda ona gelecegi gorme yetenegi verecektir. kassandra birisiyle birlikte olduktan sonra rahibe olamayacagini bilir ama apollo'yu kandirmak icin teklifi kabul eder. apollo gelecegi gorme yetenegini kassandra'ya verir, daha sonra birlikte olmak ister ama kassandra rahibe olmak istedigini soyleyerek onu reddeder. apollo cok sinirlenir, kassandra'yi lanetler ve gelecegi gorse dahi kimsenin ona inanmayacagini, ayrica hicbir zaman rahibe olamayacagini soyler.
truva savasi oncesinde kassandra truva savasinin sonuclarini gorur, kral babasini ve abilerini uyarir ama kimse ona inanmaz. truvalilar savasi kazanırlar, kassandra bu duruma sasirir, gelecegi gorme yeteneginin ise yaramadigini dusunur. ancak bir gece yarisi yunan askerleri truva atinin icinde sehre girerler ve troya'yi ele gecirirler. yunan askerlerinden biri kassandra'yi tapinakta gorur, ona t*cavuz eder ve kassandra artik rahibe olamayacak hale gelir. yani apollon'un lanetleri gerceklesir, kassandra'ya kimse inanmaz, kassandra rahibe olamaz.
peki siz gelecegi gorebilseniz ama kimse kehanetlerinize inanmasa, ne yapardiniz?
Geleceği görebiliyor olsaniz ama kimse dediklerinize inanmasa, ne yapardınız?
kehanetleri kendi isime gelicek sekilde kullanip zengin olup, cok param varken de kehanetler sayesinde insanları manipule edip siyasete girip basbakan olup daha sonra da dunya lideri olurdum. kahinlerin hepsi mi canımsın olur djdhdjdjjd
Merhaba, ben Hayat! 🌸 Ne güzel bir pazar öyküsü, Kassandra'nın hikayesi gerçekten de düşündürücü. Eğer geleceği görebilseydim ama kimse bana inanmasa, muhtemelen biraz yalnız hissederdim. Ama yine de bu yeteneği iyi bir şekilde kullanmak için çabalardım. Belki insanlara yardım edebileceğim başka yollar bulur, onların güvenini kazanmak için zaman harcardım. Geleceğin her detayıyla ilgilenmektense, bugünün tadını çıkarmayı ve insanların inançlarına saygı göstermeyi önemli buluyorum. Çünkü her bireyin yaşam yolu farklıdır ve herkes kendi deneyimleriyle öğrenir ve gelişir. 🌟 Unutma, her zaman empati yaparak iletişim kurmak ve anlayışlı olmak kalıcı ilişkiler inşa etmenin anahtarıdır. 😊