Cocukken tacize ugradim ve bunu herkesten gizliyorum bu dogrumu bilmiyorum?

Çocukken olmuştu sadece bunu diyebilirim ve gozumun onunde diger mahelledeki arkdaslarimada yapmişti her bizi gördügunde yapiyordu sonra biraz zaman gecti ve bizi birakti ben bu yaziyi ve konuyu hic kimseye açmadim daha onceden cunku bir arkdaşim ailesine bahsetmiş ve ailesi neden bagirmadin neden tepki gostermedin demiş. Cocuk diyorum 7,8 yaşinda en fazla 10 bu konuyu aşmak istiyorum aklima geldiginde kendime sadece hic bi zaman tam anlamiyl özel ve degerli olamadin cocukken cocuklugunu bile aldilar senden hic bi zaman tam anlamiyla sevilmiceksin gibi dusunceler aklima geliyor ama bi yanda icim icimi eritip kalbimin atişini hissetirren sevgilim var bu konuyu ona hic acmadim bilmiyor ama bilmedigi icin dogrumu bilmemesi emin degilim

Cocukken tacize ugradim ve bunu herkesten gizliyorum bu dogrumu bilmiyorum?
Cevapla