Gece üşümekten kabus görüyorum nasıl üşümem fakirim?

Doğalgaz yok evde. Küçük elektirikli soba var gece kapatıyorum korkuyorum çin malı yangın çıkarır diye. Baca var kapatmış ev sahibi soba olmaz. Klimam zaten yok

Fakirim bildiğiniz nasıl isincam? Gün içinde sorun yok kalın kiyafetler giyiyorum da. GECE COK COK KÖTÜ üşümekten kabus görüyorum bitmiyor kabuslar.

3 yorgan yetiyor isinmama amaaaa yüzüm açık kalıyor üşüyorum ordan bazende üstüm açılıyor NE YAPABİLİRİM?

Güncellemeler
1 yıl
Şapka takarsam uyamıyorum başım ağrıyor
Gece üşümekten kabus görüyorum nasıl üşümem fakirim?
Cevapla