Güncellemeler
1 yıl
Şapka takarsam uyamıyorum başım ağrıyor
Doğalgaz yok evde. Küçük elektirikli soba var gece kapatıyorum korkuyorum çin malı yangın çıkarır diye. Baca var kapatmış ev sahibi soba olmaz. Klimam zaten yok
Fakirim bildiğiniz nasıl isincam? Gün içinde sorun yok kalın kiyafetler giyiyorum da. GECE COK COK KÖTÜ üşümekten kabus görüyorum bitmiyor kabuslar.
3 yorgan yetiyor isinmama amaaaa yüzüm açık kalıyor üşüyorum ordan bazende üstüm açılıyor NE YAPABİLİRİM?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
bence stresi azaltın
Ev sahibine söyle doğalgaz yok o yok bu yok ben nasıl ısınacağım diye bir nutuk çek bak en azından sobayı açmaya izin verir
Allah yardımcın olsun ayaklarına sıcak su koyabilirsin sıcak su torbası yani
Sevgilin de mi yok onu da mı biz anlatalım
Varda evlenmeden ne yapicaz
Anal denersin ya da oral 😃
Ablam ne anlatıyorsun sen
Nerde yaşıyorsun ki
Bere takabilirsin
Fakir misin
Evet belki olmuyor mu