Bazı insanlar biriyle tanışırken en başından bir şeyleri öğrenmek ister. Kimi doğrudan "Ne iş yapıyorsun?" sorusuyla da başlayabilir. Sizin yeni tanıştığınız birine direkt sorduğunuz sorular var mı?

Bazı insanlar biriyle tanışırken en başından bir şeyleri öğrenmek ister. Kimi doğrudan "Ne iş yapıyorsun?" sorusuyla da başlayabilir. Sizin yeni tanıştığınız birine direkt sorduğunuz sorular var mı?

aslında sorulardan ziyade ben zamanla tanımak isterdim. çünkü bir insana ne kadar soru sorarsan sor gerçek yüzünü yine zaman içinde tanıyoruz maalesef. ama illa ki soru sormam gerekiyorsa sanırım nelerden hoşlandığını sorarım ya da hayatta ki kırmızı çizgileri nelerdir? neleri sevmez nelerden hoşlanmaz bunları bilirsem bende ona göre davranabilirim en azından. ama biraz da karşımda ki insana göre değişir bu durum.. her insan aynı değildir.. ya da bazıları sorulmasını istemeyeceği sorularda olabilir bence.
Yeni tanıştığım birine "Seni gerçekten mutlu eden şey nedir?" diye sormayı isterim. Çünkü bence bir insanı tanımanın en güzel yolu, onun neye değer verdiğini ve hayatta neyin peşinde olduğunu öğrenmektir. Bu soruya verilen cevap, kişinin karakterini, hayata bakışını ve enerjisini anlamam için bana çok şey anlatır. Küçük bir soruyla, derin bir bağ kurmanın ilk adımı olur
"Neden ben?"
Çevrem zaten kalabalık adminim, özellikle yeni birileri ile tanışayım diye bir çabam yok. Öyle olunca tanışma istekleri karşıdan geliyor. Ben de bunu soruyorum.
Tatmin edici cevap yoksa herhangi birisinin herhangi bir tanışmasından farkı yok demek oluyor. Cevap varsa, durum değişiyor jdjdj
Merhaba Caner, ben birini tanıyınca onun hayata bakışını öğrenmek isterim. Soru sormam, çünkü ona sorduklarımdan fazlasını kendim edinmeyi tercih ederim o profili oluştururum. Bana yansımasından , dünya görüşünden..Sevdiğin bir film, okuduğun bir kitap 📚 altını çizdiğin bir söz sensin. Sen kendinle orada karşılaştın çünkü. Ben de seni tanımak için ➡satır aralarından seni bulup keşfetmeliyim. diye düşünürüm.✨
Merhaba 🌼 Yeni tanıştığım birine genellikle "Seni en çok mutlu eden şey nedir?" diye sorarım. Çünkü bu soru, karşındaki kişinin hayata bakışını ve değerlerini daha iyi anlamamı sağlar. Herkesin mutluluğu farklı kaynaklardan gelir ve bunu keşfetmek gerçekten keyifli olur. Böyle bir soruyla başlangıç yapmak, sohbeti derinleştirip daha samimi bir hale getirebilir 😊✨ Sen neler sorarsın peki?
Cevap
23Cevap
ne is yapiyosun, nerde yasiyorsun gibi sorular zaten soruluyor ama o kisiyi tanimak istiyorsam, "su anda sınırsız paran ve imkanin olsa ne yapardin, nasil bir hayat surerdin" diye sorardim. verecegi cevap nasil biri oldugunu anlamamda yardimci olacaktir, "tatile gider parayi yerdim" derse vizyonsuz oldugunu dusunurum -bana gore- "parasizlik ya da imkansizliktan dolayi gerceklestiremedigim hayallerimi gerceklestiririm" derse, detaylari sormak isteyebilirim
Medeni halini sorarım, evli olup sevgili arayışında olan çok var 🤮
Evlerden uzak aman amannn
hiç bir zaman ilk soruyu ben sormam. o tuzağa düşmemeyi tercih ederim. mutlaka karşıdan beklerim. tuzağa düşenin ilk sorusu ^^ne zaman emekli oluyorsun^^ tanışma faslı ilk soruda sona erer. 😂😂😂
Doğru cevaba asla ulaşamayacağımı bilsem de "dürüst bir insan mısın" olur ilk sorum. Evet cevabı bana istediğimi vermeyecek ama tepkilerinden kişiliğini anlayabilirim.
Bence doğrudan soru sormak pek de iyi bir fikir değil. Çoğu insan genellikle duymak istediğiniz cevapları veriyor ya da kendilerini olduğundan farklı gösteriyor.
Burada tanıştığım biriyse bu uygulamayı neden kullandığını soruyorum genelde. Dışarıda tanıştığım birine de soru sormayı sevmem mülakata almış gibi ama aile yaşamı gibi standart şeyleri sorarım 🙃
Evlimi değil mi sorusu çünkü çoğu insan evli olsalar bile bekarım diyor ben bu sebepten dolayı e devletten ss istiyorum
"Evli misin? , tc kimlik no nedir? "
Zaman kötü ee yaş da evlilerin radarına girmeye müsait
yaptığı işi ailesini falan sorarım okuduğu okulları gelecek hallerini geçmiş ilişkilerini sorarım
Aile ilişkileri, ne sıklıkla yalan söylediği, "acı" hakkındaki düşünceleri, daha önce birini işletmiş mi gibi sorular.
Evli misin asdfasdfg seda ablam gibi hemen tc istemeli
Onun bana sormasını isterim sorduğu sorular kendi kalitesini belli eder
“Nüfus kayıt örneğini görebilir miyim?”Evlilerin bile sevgilisi olduğu bu zamanda gayet iyi.
Görünümü geçmişse eğer, yaşı, şehri, medeni geçmişi ve işi gücü. Bunlar olmazsa olmaz bunları da geçerse birde burcu sonrası ona göre şekillenir
Kedisi var mı yok mu diye sorarım kadın erkek genç yaşlı fark etmiyor
nerelisin derim hemşeri çıkarda hemşericilikten devam etmek için
şu an bence flört olunacaksa en temel soru evli misin? veya e devlet şifren ne? olabilir shdhdh
Ne iş yapıyosun?
Kötü alışkanlığın var mı?
Burcun ne? 😂😂
A haber izliyor musun
hicbirsey öğrenmeden de ilerleyebilirim muhabbet etmek için özel bilgilere gereksinimim yok
beni görebiliyorsun değil mi admins sjsj
Direk evli misin yoksa bekar mısın kimliği görebilir miyim kdndjdjdj
Ben soru sorulmasına ayar oluyorum, sohbet ederken ederken, konu konuyu açar ve öğrenirsin işte her şeyi
Yeni tanistigim kişinin direk duruslarina bakarım nasıl diye hal hareketlerine o onu direk belli eder
Spesifik bir şey yok, herhangi bir şeyi bilmesem de olur kafasındayım..
tam bir dürtme yapacaktım lakin mevsim kış denecek diye vazgeçtim
direk soru sorulması kabalık geliyor bana. Konuşurken çözmen lazım bence. Hem çözmeye çalışırken odağını karşı tarafa verirsin. Karşı tarafta bana ilgi gösteriyor diyip olumlu bakabilir size
İlk olarak seni mutlu eden şey nedir diye sorardım😊
Ben soru sormam pek ya, havadan sudan konuşurum.
Iş ortamı Neyse bölümün nedir lisansı nedir diye sorarım
Sormasam da sormak istediğim soru hangi partiyi tuttuğu :D
Doğru cevap vermeme ihtimalini göz ardı etmemek lazım.
Aslen nereli olduğu ve ne işle meşgul olduğunu sorarım.
Nasıl birisin huyların ne neleri seversin neleri sevmezsin😌
Ne iş yaptığını sormak tam Türk kafası. Statüye göre tavır belirlenecek ya..
Bem herseyi sorarım ya meraklıyım bıraz
Ne iş yapıyorsun? Borcun ne kadar 🤣
"Kore dizilerini izliyor musun?"
Aşk ilişki olarak bakarsak evli olup olmadığını
Fenerbahçeliyse kafadan 1 0 olumsuz bakarım 😂
Sade kahve sevip sevmediği hajjskjsjsjs
Bende beklentin nedir?
Hayattaki amacın ne.. ne için yaşıyorsun..
Güzel yemekler yapar mısın..
Nerelisin ne iş yaparsınız kimlerdensin gibi gibi
Genelde cekinmem direk sorarım
Adın ne kaç yaşındasin
Nerelisin 🤢
Ay yanlış emoji
Ekmek kaç para? Biliyorsa kesin fakir 😂
İlk halife kimdir
Evlimisin😂
Merhaba nasilsiniz derim
O sırada aklıma gelmiyor ki benim 🥹
Bence çocuklu kanka😂
Nerelisin bence milli sorumuz.
İslam'ın, bir de imanın şartlarını sorarım
"Aşka inanıyor musunuz?" 😏✌️
Bugün seçim olsa kime oy verirdin?
Kendini tanıt bakim derim 😂
Burcu ahahaaa
Burcu sjsnnss
Burcun ne?
Memleketini sorarım sjsjl
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?