Günaydınlar karnım ağrıyordu ovalayacak kişi askerde dedim?

Eee kader yazmış normalde asla böyle yazmazdı watsabta bir yazı paylaşmış değer bilmeyenin yolu açık olsun diye onu öylesine paylaştım dedi ama ben pek inanamadım sonra bana bağırdı herseyi üstüne alma artık lan diye bi bağırdı ağlattı ne yapmam gerek annemle konuşuyorum sürekli düzelir düzelir gittikçe daha kötü oluıyor

Günaydınlar karnım ağrıyordu ovalayacak kişi askerde dedim?
Cevapla