İliskiler eskidende maddiyat uzerine mi kuruluydu?

Ben iliski insani olmadigim icin soruyorum bu soruyu.

Güncellemeler
1 yıl
Eskiden kadinlar kendi sorumlulugunu biliyordu erkek kendi sorumlulugunu biliyordu ve iliskilerin uzun sürmesi belki buna bagliydi bilmiyorum, simdi herkes karsindakini bir banka ve para olarak gordugu icin iliskilerin ömru kisa.
Güncellemeler
1 yıl
Bu devirde ac gözluluk basa bela olmus, kimi soyup sogana ceviricem derdinde bir cogu.
İliskiler eskidende maddiyat uzerine mi kuruluydu?
Cevapla