Aylar önce küstüğüm arkadaşıma içimde ne kaldıysa yazdım yolladım mal konumuna mı düştüm siz olsanız yazar mısınız?

Birden ne oldu anlamadım küstük ama çok inanılmaz haksızlık yaptığını düşündüğüm için ona uzun bi mesaj yolladım tekrar barışmak değil amacım içimde kalmasın dedim artık asla seninle dost olmam yazdım yolladım sizce mallık mı ettim ama içimde çok kalmıştı
Aylar önce küstüğüm arkadaşıma içimde ne kaldıysa yazdım yolladım mal konumuna mı düştüm siz olsanız yazar mısınız?
Cevapla