Kardeşime uyuz oluyorum ne yapmalıyım?

küçük değil 19 yaşında. Mutfaktaydım konuşmayı kestim konuşmuyordum. birden bağırıp çağırmaya başladı işte niye konuşmuyorsun küsüyorsun, bende dedim ki " ben konuşmuyorsam çok istiyorsan sen konuş " gidip halama " bu benimle barışmak için yalvarıyor özür diliyor ben istemiyorum baan mesaj atmasın daha mutluyum küs " vs demiş uyuz oldum ne yapsa batıyor ne yapmalıyım

Güncellemeler
1 yıl
yanına gidince kaçıyor vs
Kardeşime uyuz oluyorum ne yapmalıyım?
Cevapla