Erkekler artık iyice pasif kalmadılar mı?

Eskiden dedelerimiz çalışkandı zorla okurdu veya ticaret yapardı bir sekilde ekmegini eline alir evini arabasını alırdı, 6 çocuguna tek basina bakardı.

Şimdiki erkekler daha okulu birakıyor anca butun gün LOL oynuyor, ne okuyorlar ne çalisiyorlar. Hiç olmadı kendisini de geliştirmiyorlar, bir disari cikip hava almaktan acizler.

Artık kadınlar toplumu yönetiyor, her meslekte biz variz üniversitelerde çogunluk biziz. Şirketlere hep biz giriyoruz.

Erkekler artık iyice pasif kalmadılar mı?
Cevapla