Arkadaştan borç aldım fazla istiyor?

Dün arkadaşımdan borç aldım liseden beri yıllardır arkadaşım.1000 tl hayatımda ilk defa birinden borc aldim. buda hesabıma attı 1000 tl yi. Bende sağol filan dedim bırdahaki ay vercem dedim. Sonra mesaj attı bir dahaki ay 1500 tl gerii verirsin die. bende sordum ama sen bana 1000 tl verdin neden 500 tl fazla istiyorsun diye oda dedi enflasyon oynuyo napim dedi. enflasyonu bahane etti. Sizce boyle yapmaya hakkı var mı insanlık manevi olarak kişisel hak olarak? benim bildiğim ne kadar borc alındıysa o kadar geri verilir. Bu arkadas bide dindar namazında. Yaptığı şey ahlaka aykırı degilmi? enflasyon oynuyor die fazla parami istenir enflasyon aşırı oynasa 1000 bin tl tutsa o zaman 1000 tl lik aldığım borca 1000 binmi vercem boyle saçmalıkmi olur? Benmi yanlis biliyorum arkadasimmi hakli
Arkadaştan borç aldım fazla istiyor?
Cevapla