Lütfen yardımcı olun ben ne yapmalıyım nasıl davranmalıyım?

İş yerimde benden sorumlu üstüm var kendisi daha önce evlenmiş boşanmış ben hiç evlenmedim benim yaşım 27onun 34 meslektaşız zaten normal iş arkadaşı olarak devam ederken normalde erkeklerle konuşmam bile nasılsınız hocam diye sordum bir an yüzümü inceledi gülümsedi teşekkür etti ve o an etkilendim o zamana kadar bişey yoktu sonrasında bana bir rapor var beraber bakalım odama gelir misiniz dedi gittim bir o yutkunarak konuşuyor bir ben sonra evraklarla alakalı bişey yaparken elim ayağıma dolandı çayı döktüm gülümsedi kusura bakmayın ben biraz sakarım dedim sorun değil dedi iş bitince teşekkür ederim görüşürüz dedi heyecandan görüşürüm diye ağzımdan çıkıverdi çok utandım yani bundan sonra ne yapmalıyım ona karşı rezil olmak istemiyorum

Güncellemeler
1 yıl
Birileriyle zamanında görüştüm ama olmadı onun dışında yanlış hareketlerde bulunan biri değilim sadece insani olarak bu kişiye duygum olduğunu ne yapmam gerektiği sordum kırıcı olmanıza gerek yok
Lütfen yardımcı olun ben ne yapmalıyım nasıl davranmalıyım?
Cevapla