Bugün rezil oldum. Ben kesin s. lagim iyice emin oldum?

Akşam iş çıkışı karşıdan karşıya geçtim. Önüme etrafı taşla levha ile çevrili betona basıp caddeye geçeyim dedim. Ayaklarım betonun İçine battı. Bu ne ya dedim panikle çıktım ayakkabım çimento oldu. Benden önce sadece bir kişi geçmeye çalışmış ayak izleri gördüm sonradan. Demek ki o kadar insanın içinde iki s. alak biziz sadece. Halime güldüler. Suratıma dikkatle baktılar bu s. lagi unutmayalım diye herhalde. Yarın işe gidiyorum ve insanların yüzüne nasıl bakacağım bilmiyorum. Beni gören hatırlayacak Beni parmakla gösterecekler. Yaşamak istemiyorum ya 😐😐

Bugün rezil oldum. Ben kesin s. lagim iyice emin oldum?
Cevapla