Nişanlım benden ayrıldı ama beni suçluyor?

Nişanlım ortada hiç bir sebep yokken hatta her şey çok yolundayken bir bahane bulup benden ayrıldı nişanda getirdikleri hediyeleri geri istedi bende bu durum karşısında aileme söyleyince hatalı ben oldum neymiş kendisi blöf yapmış ben aileme söyledim diye bitirmek isteyen benmişim ama aynı gün bütün eşyaları ve yüzükleri alan isteyen kendisi 4 gün oldu çok kötüyüm durmadan ağlıyorum bazen acaba söylemeseydim aileme ne olurdu diyorum genel olarak narsist ve manipülatif biriydi psikolojik olarak iyi hissetmiyorum ve ne yapmam gerektiğini bilmiyorum böyle bir şey yaşadığım için hem çok üzülüyorum hemde çok utanıyorum aileme mahcup hissediyorum ne yapmam gerekiyor fikri olan ne olur yazsın intihar etmeyi düşünüyorum psikolojim çok bozuk
Nişanlım benden ayrıldı ama beni suçluyor?
Cevapla