Eski nişanlımla bu yüzden ayrıldık kendimi suçluyorum sizce haklı mıyım?

Sürekli cafe cafe geziyordu gece 1 e kadar falan sürekli bu yüzden kavga ediyorduk bi daha olmasın demiştim saat 10 da akşam sarjım bitecek dedi saat 1 oldu anca bana yazdı sarjı bitmiş. Bana mesaj yazdı cevap vermedim. 20 gün konuşmadık. Buluşalım dedi buluşunca kafamda bitti dedi ayrıldık dedi sizce ben mi suçluyum
Eski nişanlımla bu yüzden ayrıldık kendimi suçluyorum sizce haklı mıyım?
Cevapla