Kilo verimi sonrası sarkmalarla nasıl baş edeceğimi bilmiyorum çok mutsuzum?

Kilolu bi çocukluk geçirdim ailemden yaşayış biçimimizden kaynaklı sonra da hep diyet yap stres ol girdiğin ortamlardan kendini soyutla mutsuz bi çocuktum. Metabolizmamda çok yavaş aşırı yemesem bile çok hızlı kilo alıyorum. 20yaşında da mide ameliyatı oldum iki yıl oldu ve hala çok zayıf değilim şu an 67kiloyum ne yaparsam artık veremiyorum. Vücudumu hiç beğenmiyorum hep sarkma ve çatlaklar oluştu sırf bu yüzden asla evlenemem. Hiç kilo almamış normal vücudu olan insanlara o kadar özeniyorum ki ben ne yaparsam yapayım normal bir vücudum olmayacak. Deri ameliyatı olmayı düşünüyorum ama maliyeti acısı en önemlisi de aşırı belirgin izler moralimi bozuyor hiç bişeyden keyif alamıyorum artık
Kilo verimi sonrası sarkmalarla nasıl baş edeceğimi bilmiyorum çok mutsuzum?
Cevapla