Kahveye tuz koymak biraz garip değil mi?

Bu gönderiyi Instagram'da görüntüleyin

Bizde öyle bir adet yok, ama kuzenim bir gün istemediği biri geldiğinde ailesine hayır diyemediği için kahvesine tuz koymuş. Adam durumu anlayıp gitmiş. 😅

Uzun bir süre sonra biri daha geldi, ama bu sefer kuzenim onu sevmiş. Kahvesine bal koymuş ve "Hayatın benimle bal gibi olsun" demek istemiş. 😃

Kahveye tuz koymak biraz garip değil mi?
Kahveye tuz koymak biraz garip değil mi?
Cevapla