Ne yani şişmanız diye insan değil miyiz :D?

Evet beyler şişmanım hatta obezim öncelikle şunu belirteyim ki troid bezlerim çalışmadığı için kiloluyum ve ilaç kullanıyorum her neyse :D ne yani şişmanız diye sevip sevilemez miyiz neden burada iğreniyoruz falan diyorsunuz insan değil miyiz l*n biz :D
Ne yani şişmanız diye insan değil miyiz :D?
Cevapla