Kilolu demek ayıp zayif demek niye degil?

Kilolu birine ay cok sismansin demek ayip oluyorda zayif birine ay cok zayifsinn yemek vermiyorlarmi kilo al demek neden ayip degil? Oda bir saglik sorunu degilmi? Neden zayiflari rencide ediyorsunuz kilo alamayan da bir suru insan var onlarida uzmus olmuyor musunuz?
Kilolu demek ayıp zayif demek niye degil?
Cevapla