Ben de bu vesileyle ekranı icat eden mucit beye teşekkürlerimi sunuyorum, şu teknoloji inanılmaz bir şey. Bunca rengi o kadar dar flexli yollardan her piksele nasıl teker teker adresleme yapıyor, anlamak mümkün değil. Gerçekten saygıyla anılası bir şey.
O resimdeki dizi hangi dizi, bu adamın başrol olduğu 2 diziyi izledim çok iyi dizi. Bu arada bu adam ve oynadığı dizilerdeki ekibini tebrik ediyorum ben de gsuejejsisisj
İstanbul'dan nefret ediyorum İstanbulu sadece okuma bahanesiyle ailesinden uzaklaşıp manita yapmaya gelen kızlar sever çünkü kendi yaşadığı ortamda yaptığı her haraket dedikodu olur buda aile baskısına sebep olur olay bu itirazı olan varsa buyursun gelsin bütün tezlerini çürüteceğim
kızın ailesi köyüne göçüyor kız babasıyla kavga ediyor ben burada okudum burada kariyer yapacağım falan filan yürü git İstanbul'da bedava kimse kimseyi kariyer sahibi yapmaz 11 yıl yaşadım her semtinde üstelik Hadımköy dahi ve Sultanbeyli Sancaktepe ye kadar her semtinde görev yaptım niceleri denk geldi fakat İstanbul'da doğanlar için bunu genelleme yapamayız ama artık durum bu
İstanbul harika bir yer ya her sene ailemle gideriz sonbaharda hele bir ayrı güzel olur. Hiç ikamet etmedik birkaç gün 1-2 hafta kalır geliriz. Ama keşke bu kadar büyümese
bikaç gün kalıp gitmek tabiki motivasyon argümanı olur ama sürekli kalmak işin ekonomik boyutunu cüzdana taşır bunun içinde orada yaşama dair alt yapı olması gerek dolayısıyla iş imkanı olması şart buda zaten otomatik olarak işkence kapılarını aralamış olur
Evet evet yeni bir proje değil aslında ama YouTube'a yüklendiğinden beri duyuldu tabi Prensin yükselmesinin illaki etkisi vardır Kerem Özdoğan ve Giray Altınok hem kalemleri hem oyunculukları çok güçlü iki isim umarım başarılarının devamı gelir mizah anlayışlarını kaliteli buluyorum
rakı... meyveleri damıtmayı nasıl çözdüler acaba... ya da ateş bulunmadan önce sigara bulunsaydı ne olacaktı acaba tüm dünya ağzında izmarit yere çömelip "biri ateşi bulsa da içsek" diye bekleyecek miydi
meyve damıtma tesadüf ile de bulunacak bir şey değil kasıtlı olarak yapılması lazım çok ilginç akıl sır ermiyor daha neler öğreneceğiz acaba göbekli tepe bunların bazısına ışık tuttu ama daha keşfedilmeyi bekleyen o tarz çok yer var
göbeklitepede meyve damıtma şarap ve keyif verici herhangi bir yiyecek içecek ile ilgili bir şey var mı yok mu bilmiyorum ama modern insanı temsil eden bir yapı olduğun varsayarsak kesin vardır.. çünkü göbeklitepede ritüellerin yapıldığı ve dini mabedlerin olduğu kesinleşti... din tanrı inanç varsa haram günah yasak ta vardır bunların başıda alkol ve tütün :) böyle bir bağdaştırma bana mantıklı geliyor
Göbeklitepenin bulunduğu geniş ovada yapılan yeraltı görüntülemeleri sonucu orada göbeklitepe gibi 8 9 yer daha olduğu tespit edilmiş ve göbeklitepeden sonra oralarında kazı çalışmaları başlayacakmış muhtemelen daha derinden ve daha eski olduğu söyleniyor yani tarih kitapları defalarca kez baştan yazılacak ve çok şaşıracağız
evet bugüne kadar modern insanın 3000 - 5000 yıl öncesine dayandığı bilinirken şu an 11000 yıl öncesine dayandığı öğrenildi aradaki fark çok büyük 6 bin yıl daha eskide şehirleşme yerleşik hayat tarım ticaret inanç dil olduğu ortaya çıktı insanın afrika yarımadasından dünyaya yayıldığı bilinirken şimdi afrikadan öncesi ortaya çıktı urfada
Biri buğdayı almış patozdan geçirmiş sonra da ondan bulgur yapmış bugün içerisinde baharat koyup daha güzel tatlar alabiliyoruz karnımızı doyurabiliyoruz şimdi bununla kahveyi yan yana koysan bulgur derim yani 😅
İyi bir şey değil Günlük 300mg Kafeinin ötesine geçilmemeli özellikle yetişkin bireylerde Fazla kafein alımı kisinin ruh halini olumsuz etkiler Kaygı, uyku bozukluğu gibi semptomlar baş gösterir bunun bilincinde olun