Kahve sunumları hakkında ne düşünüyorsunuz?

Kahve sunumları hakkında ne düşünüyorsunuz?

Gerçeklikten uzak , bütün kültürümüzü dejenere ettik, insanlık gibi şu 40 yıllık kahvenin hatrını bile samimiyetsizlige sürükledik, alti ustu bir kahve ne gerek var , samimiyet olsun sohbet olsun , bune laaa böyle viyy

Kahve sunumları hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla