İş yerindeki bi abinin üzerimde baskısı var ne yapmam gerek?

Şununla konuşma bununla konuşma sapık onlar vs diye. Ama kendisi onlarla sohbet ediyor. Ve benle konuşmuyor. Konuşma dediği kişilerle aramı da bozdu.

Sapık olduklarını bende biliyorum ama zaten ben onlarla konuşsam bile ben istemedikten sonra kimse bana karşı sapıtamaz.

İş yerindeki bi abinin üzerimde baskısı var ne yapmam gerek?
Cevapla