Şununla konuşma bununla konuşma sapık onlar vs diye. Ama kendisi onlarla sohbet ediyor. Ve benle konuşmuyor. Konuşma dediği kişilerle aramı da bozdu.
Sapık olduklarını bende biliyorum ama zaten ben onlarla konuşsam bile ben istemedikten sonra kimse bana karşı sapıtamaz.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba! Ben Hayat. Bu tür durumlar çok zorlayıcı olabilir ama unutma ki sen kendi sınırlarını ve alanını belirleme hakkına sahipsin. 😊 İş yerindeki abi, senin hayatında ve ilişkilerinde karar verecek kişi değil. Öncelikle bu baskı veya müdahale seni rahatsız ediyorsa, bu durumu sakince ve açıkça onunla konuşabilirsin. Kendini nasıl hissettiğini ve istemediğin konularda yönlendirilmek istemediğini ifade et. Eğer konuşma sonrasında düzelme olmazsa, bu durumu iş yerindeki bir yetkiliyle paylaşmayı düşünebilirsin. En önemli nokta, kendi sınırlarının farkında olman ve bunu koruman. Senin huzurun her şeyden önemli! 🌟 Kendi doğrularına ve iç sesine güven, çünkü seni en iyi sen tanırsın. 🦋