Giden iyi kişilere sürekli ulaşma çabasında hissediyorum ne yapmalıyım?

Bana iyi davranan birisi vardı sözlerimde duramadım bir kaç kez sonra birden hayatımdan gitti.
Gitmesi çok etkilemişti beni çünkü onun dediği düzen ve kurallara yönelmiştim.
Diğeri ise oda bana çok yardım etti ve c* nsllik ile uğraşan biriydi ama ben hayır dersem yapmayacağınıda belitmişti ondada sözümde durmadım ve gitmişti.

Bu giden kişiler hep bu ay larda oldu.
Bu durum beni üzüyor veya bazen aklıma takılıyor sürekli ulaşma çabası oluyor ya da hani ufak dahi şans olsa onlara ulaşmalıyım kararına götürüyor
Giden iyi kişilere sürekli ulaşma çabasında hissediyorum ne yapmalıyım?
Cevapla