Aşırı güzel biri olmadığım halde yolda, işyerinde bakıyorlar, neden?

Ego asla değil. Sadece merak ediyorum

öyle aşırı güzel biri değilim mesela açıkta giyinen biri değilim.

Genelde klasikçiyim; fular, babet, midi etek kombini vs.

Fakat bakılıyor. Neden sizce?

Aşırı güzel biri olmadığım halde yolda, işyerinde bakıyorlar, neden?
Cevapla