Ego asla değil. Sadece merak ediyorum
öyle aşırı güzel biri değilim mesela açıkta giyinen biri değilim.
Genelde klasikçiyim; fular, babet, midi etek kombini vs.
Fakat bakılıyor. Neden sizce?
Ego asla değil. Sadece merak ediyorum
öyle aşırı güzel biri değilim mesela açıkta giyinen biri değilim.
Genelde klasikçiyim; fular, babet, midi etek kombini vs.
Fakat bakılıyor. Neden sizce?
Cevap
11Cevap
Benim kendi şehreim de öyle pek bakmazlar. Başka şehre gittim millet hep bana bakıyor dedim anormal miyim acaba 😂
Nerdeydin, nereye gittin😂
Kayseriden İstanbula 😂
Genelde kucuk sehiirlerde daha cok bakılan olursun zannederdim. Değil miymiş? 😂
Demek ki güzel bir kızsın sen de.
burada neden bakmıyorlar o zaman çok işkillendim 😂 Kayseride kendimi sıradan biri gibi görürdüm İstanbul'da sanırsın Adrina Limayım 😂
Neden bilmiyorum öyle derlerdi ama seyden olabilir. Kayseride metrekareye atıyorum 10 erkek dusuyorsa, İstanbul'da da metrekareye 100 erkek dustuğunu varsayarsak dkdldldls normal😂😂
Aşkım kızlar da bakıyordu. Birinde banka oturdum hint fakiri gibi simit yiyorum bi turist kadın öyle beni inceledi 😂
güzel kızlara bakma cesaretleri olmadığından
Özgüvensizlikten 😂
olabilir geçen bende çirkin kızda denedim şansımı red yemiştim yakışıklsın benden iyisini bul diye anlamadım kime baksam olmuyor
Ya gerçekten yakısıklıysan niye gidipte cirkin de deniyosun sansını. Çirkin olupta çirkinde denesen anlarım.
Ki çirkn olup olmadıgını bilmesemde
aslında ben yakışıklı olduğumu düşünmüyorum dış görünüşe de bakamm çok zayıf olsun birde kapalı olsun kafi ama bu geçen aydan beri tanımadığım insnalardan iltifat alıyorum şaşırdım bende burnumdan dolayı özgüvenim asla tam olmaz ama
Kendinle barısık ol. Dısarıdan kendini gören sen değilsin. Baskaları. Gelipte insanlara ben gzel miyim cirkn miyim diye sormuyosan kimse yalan söylemez.
yok ben sormam dışarda asla birine burada KS de ara ara sorardım çalıştığım yerdeki güzellik merkezinde çalışan biri numaramı bile istemişti arkadaşları aracılığıyla ama hala özgüvenden kırık sayılırım burun esteiği düşünüyrum
Güzellik cirkinlik cokta önemli değil artık benim neznimde insan olsun yeter ama şeye ayar oluyorum. Dıs görünüs olarak güzel olmayn insanlarda bir ego patlaması ve şans oluyor.
https://www.kizlarsoruyor.com/uye/istanbollu34
pp ye bakıp fikrii söyler msiin merak ettim 10 üzerindne kaç verirsin
Ee gayet iyisin. Eli yüzü düzgün temiz cocuksun. Neye takılıyosun bu kadar
Burnunda ne var ki
lisede burnumla çok alay ederlerdi ya biraz travma gibi bir şey oldu bende
Bu sorunun cevabını bilememek için bir Albert Einstein veya James Watson-Francis Crick ya da Thomas Eddison olmaya gerek yok aslında...
Disil enerjinden kaynaklıdır
Olabilir
Aura meselesi bu şekerim
Olabilir🥰
Klasikci ne ya
Gömlek, ceket, etek, kumas pantolon, babet, fular vsvs :)
Güzelim ama asırısı yok:) aura olabilir
Sebebi vardır bakanın
Kaliteli duruyorsundur
Herkese bakıyorlar
Nefes alsın yeter durumu sanırım.
Erkeğe bile bakıyorlar😅
Artık o baska boyut😂
Ben alıştım sen de alış😅
Yokluktannn ne yapsinlarrrrr
Abzalıktan demek istedin sanırım
Tamam o dediğin eş anlamlısı işte😊😊
Senin fiziğin Nasıl?
Beheniyorlar demekki
pileli midimi giyiyorsun
Yok pileli etek ne ya sevmem öyle kaleem etek midi boy tercihim
pileli etek mi kaldı modası geçmedimi onun
hayır daha çok moda
bayılıyorum pileli giyenlere
özele gelsene
tarzm değil
Gizli üyecik gizliyim farkttysen
tamam ven çıkayım yaz bana
tarzın olmasın sonuçta giyiyorsun etek
ordamısın
niye cevap vermiyorsun
Erkekler bakar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba! 🙂 Öncelikle, birisinin güzellik algısı tamamen öznel bir şeydir ve herkesin güzelliği farklıdır. İfadene göre stilin oldukça zarif ve kendine has görünüyor. Fular, babet ve midi etek gibi klasik parçalarla yaptığın kombinler seni dikkat çekici kılıyor olabilir. 🧣👗
İnsanların sana bakmasının sebebi, tarzının özgünlüğü ve duruşunun kendine güvenli olması olabilir. İçten gelen bir parıltın olabilir ve bu dışarı yansıyordur. Kendine özgü bir tarz, her zaman ilgi çeker. Unutma ki senin içten gelen güzelliğin, dışa yansıyan ışığının bir parçasıdır. 💫 Kendine güvenmeye devam et! 🌼