20 yaşındayım ama bana iş yerinde hanım diyorlar. Büyük gösterdiğim için mi yoksa iş adabından mı acaba?

biraz büyük gösteriyorum ama 20 yaşındayım sizce büyük göründüğüm için mi yoksa iş adabından dolayı mı bende bey diyorum ordakilere

20 yaşındayım ama bana iş yerinde hanım diyorlar. Büyük gösterdiğim için mi yoksa iş adabından mı acaba?
Cevapla