İnsanin bu dünyada aradığı şeyi bulması Aşırı derecede Olasılıksız değil mı sizce de?

En basitinden ruh eşin diye bir şey yok varsa bile belki De öldü veya kutuplarda yaşıyor. ikinci olarak insanların mesela bir şey danıştığında burada örneğin gerçektb düzgün bir cevap alma ihtimali De yok. mesela bazı insanlar kendisini anlatır anlatır kimse duymaz en sonunda intihar ederler ya öyle. bir şey. insanlar asla olması gerektiği yerde olamaz söylemesi gerektiği şeyi söyleyemez. mesela okadar kendisini anlatmaya çalışmış bir kız vardır. kimse dinlemez. intihar haberlerinde görürüz ne guzel kızmış ya deriz ya öyle bir şey işte. hayatin gerçeği bu işte. hatta diğer bir örnek De su, bazen ne kadar cabalarsan çabala bı şeyler olmaz. ampulun icadının 1000. Denemede olması saçmalıktır. bazen 1 milyon kere denesen De olmaz. hayattaki olasılık dağılımları okadar acimasiz kı inanın, en şefkatli insan ömrü boyunca sürekli katillere şerefsizle*re denk gelebilir. bu cidden olabilir. ve zor değil çok kolay. kotu şeylerin olması çok kolay. bu yüzden kendimi anlatmayı bıraktım. bukadae çok kaosun içinde anlaşılmak önemli değildi, bazen iyi bir insan olmak bile önemli değildi. omrum boyunca kötülerle karşılaşabilirim. iyi biri olmamjn da iyi biri çıkmadıkça karşıma anlamı olmaz. bu senaryo cidden hepimize olacak. ailemiz bile bizi anlamaz ya hani. hayatın nekadar Olasılıksız olduğunu burdan anlayin. benu anlayan birisi çıkması bir hayal artık. dediklerimi anlayan bile yok. o derece yalnızız bu dünyada. sen 1 dersin dostun bile olsa 2 anlar. baska şeyler anlıyoruz yani hayat çok saçma o yüzden.

Sizce de değil mi

İnsanin bu dünyada aradığı şeyi bulması Aşırı derecede Olasılıksız değil mı sizce de?
Cevapla