Hayatta olmasına rağmen çok özlediğiniz kim/ler var? Ve ne için görüşemiyorsunuz? 🥀

Hayatta olmasına rağmen çok özlediğiniz kim/ler var? Ve ne için görüşemiyorsunuz? 🥀

Kütahya'da yaşayan bir kız arkadaşımı özledim. Görüşmeyeli 6,5 hafta olmuş, bu hafta sonu buluşamazsak 7., önümüzdeki haftaya 8. hafta olacak. 1 Aralık'ta 9. haftaya ulaşacak.
Benden sonra arkadasım dedıgi kısıyle olup aynı sehırde onları gormek zorunda olmak arabayla yanlarından gectm kac kere haberlerı olmadı
Cevap
8Cevap
Dilberim aşkım tabii ki mesafe söz konusu Hamburg Diyarbakır
Özleyecek kadar kimseyi sevmedim
Merhaba,
Varsa gelecekteki eşim...
Kimse Yok
Vesselam
Yok öyle birisi...
O var
Kimse yok
Boşverr
Neden cevap yazıyorsun o zaman?
Özel birisi var
Kimse
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar