Neden 40 yaş ve üzerindeki kadınlar daha mantıklı daha insani ve manevi duygularla hayatı yaşayarak seçimler yapıyorlar?

Son iyi kadınları da kaybettik mi gençler olarak?

Yoksa yaşın getirdiği bir olgunluk mu bu? Son zamanlarda özellikle genç kesimde kadınlar ve erkekler arasında uçurumlar var. Hem düşünce hem duygusal olarak çok kutuplaşma var. Bir erkek olarak bende 18-30 yaş aralığında ki kadınları doğru bulmuyorum. Kadınlarda erkekleri doğru bulmuyorlar. Gerçekten yeni nesil çok mu kötü? Hatayı nerede yapıyoruz özellikle 35 yaş üzerindeki KS üyelerinin fikirlerini duymak istiyoruz lütfen.
Güncellemeler
1 yıl
Neden 40 yaş ve üzerindeki kadınlar daha mantıklı daha insani ve manevi duygularla hayatı yaşayarak seçimler yapıyorlar?
Cevapla